Verksamhetsmål

   

Målsättningen för vår tandläkarpraktik är att ge högsta kvalitet tandvård i en toppmodern miljö med noggrann uppmärksamhet på detaljer och djup personlig respekt.
Dessutom tar vi särskilt intresse i att hjälpa tandvårdsrädda eller känsliga patienter som kan ha haft dålig erfarenhet och därför ha undvikit tandvård

Vi tillämpar följande vägledande principer i allt vi gör:

Patienten i Centrum
Vi ser bara en patient åt gången (Ingen dubbel-bokning).

Öppenhet skapar förtroende
Vi är öppna med vår prissättning, prislista vid receptionen, lämnar gärna kostnadsförlag och arbetar intensivt för att våra patienter skall få rätt tandvårdsersättning från Försäkringskassan.
Vi rekommendera samma behandlingar för våra patienter som vi skulle välja för oss själva.
 
Vi grundar våra mått på framgång om kvaliteten på den relation vi skapar med varje patient, inte bara på kvaliteten på den dentala servicen vi ger.

Vara ansvarig.
Vi använder bara de bästa materialen och laboratorier. All instrument går igenom en noggrann sterilisering. Alla tjänster utförs med den senaste tekniken som finns tillgänglig och personalen genomgår en kontinuerlig utvecklingsprocess.

                                                                                  Alexander Kamkar, Klinikchef

kvalitet